CAISE

7,62lei TVA Inclus

Preț / Kg

Țara de origine: Grecia

Zona de proveniență:

Cod produs: 248 Categorii: ,

Descriere

Caise

  1. Sursa buna a vitaminei A:

Caisele sunt pline de vitamina A, cunoscută și ca retinol. Este solubil în grăsimi și ajută la îmbunătățirea viziunii, printre altele. Și păstrează sistemul imunitar

  1. Caise – Bogate în fibre:

Indiferent dacă le mănânci, uscate sau proaspete sunt o sursă bună de fibre dietetice. Având în vedere că retinolul din caise este solubil în grăsimi, fructul se dizolvă ușor în organism și nutrienții importanți sunt ușor absorbiți de sistem. Și aceasta descompune rapid acizii grași, ceea ce înseamnă că digestia este în ordine. Astfel, caisele te protejează de preocupările gastrointestinale, curățând în mod regulat intestinele.

  1. Bune pentru inima ta

Având în vedere că fructul are un conținut ridicat de fibre, ajută la reducerea conținutului colesterolului rău în organism, ceea ce înseamnă că inima ta este protejată. Și, în același timp, mărește colesterolul bun. În plus, conținutul de potasiu din fruct echilibrează nivelurile de electroliți din sistemul nostru, menținându-ne în ordine mușchii inimii. Tot ce trebuie sa faci este sa mancati una sau doua caise proaspete in fiecare zi sau o mana uscata.

  1. Abundenta de antioxidanti:

Caisele sunt surse naturale de antioxidanti. Când sunt consumate zilnic, acesta ajută organismul să scape de toxinele pe care le avem de-a face cu timpul. Antioxidanții, la rândul lor, ucid și radicalii liberi care ne distrug celulele.

  1. Caise – pentru sângele tău:

Caisele contin fier. Acest tip de fier își ia timpul necesar pentru a fi absorbit de corp și cu cât timp mai mult rămâne în sistem, cu atât sunt mai mari sansele de a preveni anemia. Se recomandă să luați împreună cu o vitamină C pentru a asigura o absorbție mai bună a fierului.

  1. Bună pentru piele:

Combinația de vitamine C, A și fitonutrienți asigură o calitate bună a pielii. Și știați că antioxidanții din caise încetinesc și procesul de îmbătrânire? Deci, în afară de un regim bun de îngrijire a pielii, nu uitați să mâncați câteva caise în fiecare zi.

  1. Caise –  prietenoase cu dieta:

Fibrele dietetice din fructe îmbunătățesc sistemul digestiv, ceea ce contribuie la creșterea metabolismului. Și adesea este recomandat să mănânci câteva caise ca o gustare atunci când vă simțiți slabit, mai ales dacă sunteți pe o dietă. Te umple, dar nu adaugă calorii inutile. Totuși, nu uitați să vă clătiți gura după ce ați mâncat versiunea uscată. Fructele uscate conțin mai mult zahăr și nu

  1. Îți întărește oasele:

Calciul este foarte necesar în formarea și dezvoltarea oaselor, iar caisele au mult. De asemenea, este interesant de observat că fără suficientă cantitate de potasiu în organism, calciul nu este absorbit și eliminat uniform. Și vestea bună este că caisele le au pe amândouă!

Cum să adăugi caise în dieta ta

Ca fructele cele mai gustoase, caisele pot fi consumate în mai multe moduri. Versiunea uscată și proaspătă sunt cele mai ușoare. Caisele sunt de asemenea folosite la gemuri și conserve, iar dacă puteți găsi o rețetă care utilizează zahăr puțin sau deloc, o puteți mânca fără să vă simțiți prea vinovată.

Urmăriți și pagina de Facebook

Pin It on Pinterest